Dit zijn de gevolgen als je niet blogt
Als beginnende ondernemer kun je het gevoel hebben dat het opzetten van een bedrijf een achtbaanrit is. Klanten werven, producten leveren en al die administratieve rompslomp! Maar wacht eens even… bloggen? Is dat niet zoiets als een extra klusje voor de zondagmiddag? Nou, laten we eens kijken wat er gebeurt als je ervoor kiest om niet te bloggen.
Mogelijk gevolg 1: je speelt online verstoppertje
In de digitale wereld speel je een soort verstoppertje, omdat je onvindbaar bent. Potentiële klanten zijn druk aan het zoeken naar jouw diensten, maar kunnen jouw bedrijf nergens vinden. Oeps, niet-bloggen heeft je in de digitale hoekjes verstopt: je bent onzichtbaar! Zorg er dus voor dat dat niet gebeurt en schrijf die leuke blogs om potentiële klanten naar jou te leiden.
Mogelijk gevolg 2: van expert naar expertje
In het ondernemerschap draait alles om expertise. Maar als je niet blogt, verander je van een superexpert in een expertje. Jouw doelgroep moet je als een helder stralende ster zien, niet als een vaag twinkelend lichtje. Dus ga ervoor en laat met waardevolle blogs zien dat je een ware expert bent in jouw vakgebied.
Mogelijk gevolg 3: verloren in de digitale berm
Stel je voor dat het internet een doolhof is en jij verdwaald bent in de digitale berm. Potentiële klanten dolen rond en proberen hun weg te vinden naar jouw diensten. Maar wacht, wat is dat? Concurrenten zwaaien vriendelijk vanuit het hart van het doolhof terwijl jij intussen in de digitale mist verdwijnt. Bloggen is jouw kompas dat potentiële klanten rechtstreeks naar jou leidt.
Mogelijk gevolg 4: een dor en droog plantje
Bloggen is als water geven aan een groeiende plant: zonder blogs blijft die plant droog en dor. Mis geen kansen om te bloeien en te groeien! Bloggen opent de deur naar samenwerkingen, gastblogs en zelfs media-aandacht. Laat die takken groeien en laat je bedrijf floreren met je blogs.
Blog je naar een succesvol bedrijf
Als je niet blogt, blijf je online onzichtbaar, verander je in een expertje, raak je verstrikt in het digitale doolhof en mis je groeikansen. Ga dus voor nieuwe klanten en het succes van je bedrijf. Begin vandaag nog met bloggen!
Als beginnende ondernemer kun je het gevoel hebben dat het opzetten van een bedrijf een achtbaanrit is. Klanten werven, producten leveren en al die administratieve rompslomp! Maar wacht eens even… bloggen? Is dat niet zoiets als een extra klusje voor de zondagmiddag? Nou, laten we eens kijken wat er gebeurt als je ervoor kiest om niet te bloggen.
Mogelijk gevolg 1: je speelt online verstoppertje
In de digitale wereld speel je een soort verstoppertje, omdat je onvindbaar bent. Potentiële klanten zijn druk aan het zoeken naar jouw diensten, maar kunnen jouw bedrijf nergens vinden. Oeps, niet-bloggen heeft je in de digitale hoekjes verstopt: je bent onzichtbaar! Zorg er dus voor dat dat niet gebeurt en schrijf die leuke blogs om potentiële klanten naar jou te leiden.
Mogelijk gevolg 2: van expert naar expertje
In het ondernemerschap draait alles om expertise. Maar als je niet blogt, verander je van een superexpert in een expertje. Jouw doelgroep moet je als een helder stralende ster zien, niet als een vaag twinkelend lichtje. Dus ga ervoor en laat met waardevolle blogs zien dat je een ware expert bent in jouw vakgebied.
Mogelijk gevolg 3: verloren in de digitale berm
Stel je voor dat het internet een doolhof is en jij verdwaald bent in de digitale berm. Potentiële klanten dolen rond en proberen hun weg te vinden naar jouw diensten. Maar wacht, wat is dat? Concurrenten zwaaien vriendelijk vanuit het hart van het doolhof terwijl jij intussen in de digitale mist verdwijnt. Bloggen is jouw kompas dat potentiële klanten rechtstreeks naar jou leidt.
Mogelijk gevolg 4: een dor en droog plantje
Bloggen is als water geven aan een groeiende plant: zonder blogs blijft die plant droog en dor. Mis geen kansen om te bloeien en te groeien! Bloggen opent de deur naar samenwerkingen, gastblogs en zelfs media-aandacht. Laat die takken groeien en laat je bedrijf floreren met je blogs.
Blog je naar een succesvol bedrijf
Als je niet blogt, blijf je online onzichtbaar, verander je in een expertje, raak je verstrikt in het digitale doolhof en mis je groeikansen. Ga dus voor nieuwe klanten en het succes van je bedrijf. Begin vandaag nog met bloggen!
0 reacties