Nieuwsbrief laten schrijven
Mensen beschouwen je als een expert als je regelmatig kennis deelt. Een digitale nieuwsbrief is daar heel geschikt voor. Het levert je meer websitebezoekers, leads, omzet en naamsbekendheid op.
Bovendien is het een goede manier om contact te houden met bestaande klanten. Kies je voor een regelmatige nieuwsbrief met relevante inhoud dan vraagt dat tijd en een goede voorbereiding. Ik help je er graag bij!
Deel relevante informatie
Als je kennis en informatie deelt zonder je af te vragen of je doelgroep daarop zit te wachten schiet je je doel voorbij. Mensen haken af en zullen je nieuwsbrief niet lezen. Een gemiste kans! En ook nog eens jammer van de tijd en energie die je erin hebt gestoken.
Maak ‘m dus vraaggericht
Je nieuwsbrief moet, net zoals je andere bedrijfscommunicatie, vraaggericht zijn. De belangrijkste vraag van je ontvanger is namelijk: wat levert het mij op als ik dit ga lezen? Vraaggericht schrijven heeft een een goede voorbereiding nodig. Hoe ziet je doelgroep eruit? Welke interesses, eigenschappen, kennis en behoefte hebben de ontvangers van je nieuwsbrief?
Bedenk wat je wilt bereiken
Je kunt ervoor kiezen om mensen te inspireren, overtuigen of te informeren. Bedenk wat je wilt bereiken bij de ontvanger en maak een inschatting welke boodschap daar het beste bij aansluit. Pas dan is het tijd om de inhoud, lay-out en vormgeving te bepalen.
Wat kan ik voor je doen
Ik help je met plezier bij de voorbereiding van je nieuwsbrief, we kunnen samen relevante inhoud bepalen en je kunt me natuurlijk ook vragen om berichten te schrijven. Dan vang ik de aandacht van je lezers met verleidelijke, goed leesbare tekst. Alles om je boodschap aan zoveel mogelijk mensen over te brengen.
Denk eens aan blogs
Die maken je nieuwsbrief inhoudelijk nóg steviger. Ook blogs kan ik voor je schrijven. Gecombineerd met een mooie lay-out, huisstijl en logo wordt je nieuwsbrief herkenbaar, persoonlijk én professioneel. Daarvoor koppel ik je graag aan een van mijn TINCUP partners.
Wat is een goed moment om mij in te huren
* Je wilt een nieuwsbrief maar hebt geen idee waar je moet beginnen
* Je vindt het lastig om relevante inhoud te schrijven voor je nieuwsbrief
* Je wilt je bestaande nieuwsbrief professionaliseren
* Je merkt dat je nieuwsbrief weinig effect heeft
* De tijd ontbreekt om genoeg aandacht aan je nieuwsbrief te besteden
‘De helden in zorg en onderwijs moeten terug!’
[dica_divi_carousel show_items_desktop="1" show_items_tablet="1" loop="on" arrow_nav="on" advanced_effect="1" arrow_nav_color="#E55400" dots_color="#CCC2AD" dots_active_color="#E55400" title_background="#FFFFFF" subtitle_background="RGBA(0,0,0,0)" arrow_position="top"...
‘Van mij krijgt iedereen het label Mens’
[dica_divi_carousel show_items_desktop="1" show_items_tablet="1" loop="on" arrow_nav="on" advanced_effect="1" arrow_nav_color="#E55400" dots_color="#CCC2AD" dots_active_color="#E55400" title_background="#FFFFFF" subtitle_background="RGBA(0,0,0,0)" arrow_position="top"...
Maak indruk, verhoog je conversie
Ik werk nu aan
* Redactiewerk schoolgidsen voor De Onderwijsspecialisten
* Kinderspreekbeurt en webteksten voor Schisis Nederland
* Nieuwsbrieven voor SpelPlus (doorlopende opdracht)
Recent afgerond
* Interviews ondernemers en bedrijfsmentoren voor mkb-adviesbureau thexton armstrong
* Website Schol op Urk voor Alpha Producties webdesign
* Webtekst Powerall bedrijfssoftware voor Beaver Creek Technology
Ben jij bevlogen ondernemer?
Dan is tekst de belangrijkste aanjager van je omzet. Ik laat helder en overtuigend zien wat jij voor jouw doelgroep kunt betekenen. Met alle antwoorden waar jouw doelgroep op wacht. Dat werkt!
Ben je een zorgorganisatie?
Dan is vertrouwen van cliënten én mantelzorgers essentieel. Dat begint bij duidelijke, zorgvuldige communicatie. Heldere tekst met oog voor de gevoeligheden. Met mijn ervaring schrijf ik die als geen ander.